REGULAMIN OBIEKTU LEŚNA CAMP & SPA
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Pobyt na terenie ośrodka oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Leśnej Chaty i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji oraz zapłatę należności za pobyt w Leśnej Chacie. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie Leśnej Chaty (Leśna CAMP & SPA).
- Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej lesnachata.pl oraz w Recepcji Obiektu.
DOBA HOTELOWA
- Pokoje, Apartamenty oraz Domki wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu.
- Doba hotelowa może zostać przedłużona na wyraźną prośbę Gościa, jednak jest to zależne od możliwości rezerwacyjnych Obiektu. Leśna Chata może odmówić przedłużenia doby hotelowej w przypadku braku możliwości rezerwacyjnych (brak dostępności pokoju) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt i/lub odmowy udostępnienia zarezerwowanego noclegu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za pobyt.
REZERWACJA, MELDUNEK, WYKWATEROWANIE
- Rezerwacja noclegu odbywa się drogą mailową (info@lesnachata.pl).
- Zapłata za pobyt następuje z góry – przelewem najpóźniej na 5 dni przed datą planowanego rozpoczęcia pobytu po wcześniejszym dokonaniu rezerwacji.
- Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku wcześniejszej rezygnacji lub skrócenia pobytu.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości oraz dowodu wpłaty związanej z pobytem.
- Najmując pokój hotelowy gość określa czas swego pobytu w hotelu, a w przypadkach braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Gość Obiektu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 8:00 do godziny 22:00.
- Po godzinie 22:00 osoby niezameldowane zobowiązane są do natychmiastowego opuszczenia terenu Obiektu.
- Niezgłoszenie w recepcji dodatkowej osoby korzystającej z bazy noclegowej/żywieniowej Ośrodka wiąże się z dopłatą przez Gościa kwoty obciążeniowej w wysokości 300zł/doba.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Obiektu lub Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających na terenie Obiektu.
- Cena noclegu nie obejmuje wyżywienia, chyba że ustalenia indywidualne przewidują inaczej.
- Wykwaterowanie winno nastąpić do godziny 11:00 ostatniego dnia pobytu.
- Opuszczając pokój, domek czy apartament Gość proszony jest o zamknięcie drzwi na klucz. Klucz należy wrzucić do specjalnej skrzyneczki z oznaczeniem „Tu wrzuć swój klucz”. Na terenie obiektu dostępne są cztery skrzynki zwrotne umiejscowione kolejno: przy Sali Kominkowej, Sali rustykalnej, Biurze oraz w głównym holu naszego Pensjonatu.
USŁUGI NOCLEGOWE
- Obiekt świadczy usługi noclegowe zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- Pokoje w Pensjonacie, domki oraz Apartamenty wyposażone są w pościel –obiekt nie zapewnia ręczników.
- Wyposażenie domków w ręczniki możliwe jest po wcześniejszym przekazaniu informacji Recepcji – koszt wypożyczenia ręcznika hotelowego 15zł/szt.
- Ręczniki stanowią stałe wyposażenie obiektu. Po zakończonym pobycie ręczniki należy zostawić w pokoju/domku/apartamencie.
- Za niezwrócenie/brak pozostawionego po zakończonym pobycie wypożyczonego ręcznika zostanie naliczona kwota obciążeniowa w kwocie 30zł/szt. na co Gość wyraża zgodę.
- Cisza nocna trwa od godziny 22:00 do godziny 6:00. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać na terenie Obiektu podczas trwania ciszy nocnej. W przypadku łamania ciszy nocnej prosimy o kontakt z ochroną/stróżem nocnym.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
- Zastrzeżenia zgłaszane po zakończonym pobycie nie będą rozpatrywane.
- Sprzątnie pokoju/domku/apartamentu w czasie pobytu odbywa się na wyraźną prośbę Gościa. Koszt wykonania usługi sprzątania: 150zł.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
- Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych na terenie całego Obiektu.
- Wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń wyłącznie w obecności Gościa
- Zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób załagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełna odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz niszczenia mienia Obiektu, w tym także urządzeń i sprzętu.
- Gość Obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia terenu Obiektu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
- Za rzeczy pozostawione w pokoju/domku/apartamencie Obiekt nie odpowiada.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo do zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
- Obowiązuje zakaz wynoszenia pościeli z pokoi, domków oraz apartamentów.
- Za zgubienie / zniszczenie klucza lub breloku od klucza odpowiada Gość:
- Zgubiony klucz – opłata 50zł
- Zgubiony brelok z numeracją- opłata 30zł
- Obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych w pokojach, domkach oraz apartamentach, a także w miejscach przewidzianych do spożywania posiłków (Restauracja, Taras). Niezastosowanie się do zakazu grozi karą pieniężną w wysokości 500zł.
- Palenie wyrobów tytoniowych dozwolone jest wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach.
- Szkody powstałe w winy gości rozliczane są na miejscu. W przypadku braku możliwości ustalenia kosztu naprawy w chwili powstania szkody, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody w terminie 7 dni. Gość, z którego winy szkoda powstała wyraża zgodę na obciążenie go wartością szkody.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jego stwierdzeniu.
- Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Parking na terenie Obiektu jest parkingiem niestrzeżonym.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy, ani znajdujące się w nich mienie.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy zaparkowane na parkingu hotelowym, czy poza terenem Obiektu.
ZGODA NA UDOSTĘPNIANIE WIZERUNKU
- Pobyt w ośrodku jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku Gości i ich podopiecznych, w zakresie promocji i dokumentacji działalności Ośrodka wypoczynkowego LEŚNA CHATA (LEŚNA CAMP & SPA).
- Pobyt na terenie Obiektu jest równoznaczny z wyrażeniem przez Gości i ich podopiecznych zgody na rozpowszechnianie wizerunku w rozumieniu art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994t. o prawie autorskim i prawach pokrewnych(dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000r. z późniejszymi zmianami).
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez Gościa w pokoju, domku czy apartamencie, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt (firma spedycyjna).
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres 7 dni, a po upływie tego okresu pozostawione przedmioty zostaną oddane utylizacji.
- Artykuły spożywcze nie będą przechowywane – po opuszczeniu pokoju przez Gościa artykuły te zostaną oddane utylizacji.
REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, w przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Obiekt akceptuje obecność zwierząt (małe, nieagresywne, szczepione, ciche).
- Po wcześniejszym ustaleniu zwierzęta te mogą przebywać na terenie obiektu za dodatkową opłatą w kwocie 100zł/doba.
- Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pozostałych gości oraz pracowników Obiektu.
- Gość ma obowiązek każdorazowo usuwać wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Obiektu.
- W przypadku zabrudzeń lub zniszczeń dokonanych przez zwierzę Obiekt może obciążyć Gościa dodatkową opłatą.
- W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych: broni, amunicji, materiałów wybuchowych, łatwopalnych i iluminacyjnych.
- Zakazuje się na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2022r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Ośrodek Leśna Chata (Leśna CAMP & SPA) z siedzibą przy ul. Jeziornej 1, 64-915 Jastrowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu gościa na terenie Obiektu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt.
- Gość ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich korygowania.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach, domkach oraz apartamentach wszelkich urządzeń elektrycznych i innych podobnych – nie stanowiących wyposażenia pokoju, a w szczególności grzałek i czajników elektrycznych. Ładowarki telefoniczne można używać wyłącznie pod bezpośrednim nadzorem ich właściciela. Niedopuszczalne jest pozostawienie ich włączonych na noc i podczas opuszczania pokoju.
- Ze względu na bezpieczeństwo naszych Gości, zabrania się parkowania samochodów w miejscach do tego nie wyznaczonych. Za złamanie zakazu i zblokowanie drogi przejazdowej dla służb ratunkowych do pobytu Gości zostanie naliczona kara w wysokości 500zł.
- Jeziorna 1
64-915 Jastrowie
Tel.: +48 67 266 25 80
Email: info@lesnachata.pl